a
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  
Mechanika - wip


 

 Mechanika - wip

Go down 
AutorWiadomość
Ethan Hawke
Admin
Ethan Hawke


Liczba postów : 12
Join date : 13/10/2015

Mechanika - wip Empty
PisanieTemat: Mechanika - wip   Mechanika - wip EmptyPon Sie 08, 2016 9:55 pm

Mechanika forum składa się z dwóch systemów. Mam nadzieję, że nie będą one dla nikogo zbyt skomplikowane, a poniżej spróbuję wszystko jak najjaśniej objaśnić.


Mechanika - wip Capsul10

Kapsułki, inaczej suplementy, na forum będą wykorzystywane jako waluta. Będzie można za nie zakupić wiele przedmiotów, te mniej oraz te bardziej potrzebne w przetrwaniu. Na przykład pożywienie, odzienia, broń... a nawet jakieś sprawne auto.
Każdy z tych przedmiotów, w zależności od swojego poziomu przydatności, będzie miał określoną cenę.

Każdy gracz już na początku swojej przygody otrzyma 15 kapsułek.

Ogólnie rzecz biorąc suplementy będzie można otrzymać za:
- każdą ukończoną sesję (gdy takowa sytuacja nastąpi - zgłaszać adminowi/MG)
- pomoc przy czymś na forum
- udział w konkursach
- przeprowadzenie komuś sesji (dla MG)

Mistrzowie Gry będą ładnie to kontrolować, aby nie nadarzały się żadne oszustwa, dlatego też tylko oni mają prawo edytowania ilości suplementów.
Kantowanie będzie karane odejmowaniem kapsułek. W najgorszych przypadkach banicją.

Sklep z przedmiotami przeznaczonymi do kupna znajdują się w tym temacie.


To by było na tyle. Teraz zajmiemy się walką z ludźmi. O przebiegu potyczki z innym graczem zadecyduje Mistrz Gry, który oceni Wasze możliwości oraz wykorzystanie wszystkich elementów wchodzących w skład walki (otoczenie, posiadana broń itd.). Podczas walki z zarażonym nie będziemy bawić się systemem kostkowym. Nie miałoby to najmniejszego sensu, zważając na fakt, iż nie jest to początek apokalipsy. Każdy z Was, na pewno poradzi sobie z takim delikwentem.
No chyba, że traficie na purchlaka, z którym zdecydowanie trzeba się bardziej namęczyć, bądź jakąś większą hordą. Nigdy nie wiesz, co Cię czeka, towarzyszu.


Przejdźmy teraz do kostek dotyczących zarażonych.

Przed rozpoczęciem każdego wątku w danej lokacji, jeden z jego uczestników jest zobowiązany do wylosowania kostki, która będzie wyznaczała ilość napotkanych na miejscu zainfekowanych. Uczyni to grę łatwiejszą, ciekawszą i mniej przewidywalną. Losowanie jest możliwe w TYM TEMACIE.

Liczby - od jeden do osiem.

1. Czysto - kompletny brak przeciwników.
2. Pojedynczy, niegroźny czychacz.
3. Pojedynczy biegacz - niby tylko jeden, ale potrafi zajść za skórę.
4. Dwaj lub trzej zarażeni, najczęściej biegacz z towarzyszącymi mu czychaczami - rozprawienie się z nimi może stanowić problem dla kompletnego nowicjusza.
5. Od czterech do ośmiu zainfekowanych (od jednego po trzy klikacze, reszta grupy składa się głównie z czychaczy, ale nadarzają się również biegacze) - poradzenie sobie z nimi wymaga uzbrojenia (najlepiej w ostrza)  i często nie jest możliwe dla samotnego włóczęgi.
6. Od ośmiu do piętnastu (w tym od pięciu do ośmiu klikaczy, reszta grupy to biegacze i czychacze) - powodzenie w walce z nimi zależy od liczby sojuszników i stopnia zaawansowania w walce.
7. Purchlak i kilka czychaczy.
8. Purchlak, w tym towarzyszące mu klikacze, biegacze, no i czychacze. (maks. 10 zarażonych)

Podczas sesji prowadzonych przez MG - ilość i rodzaj zainfekowanych podczas rozgrywki jest wybierana przez Mistrza Gry.
Powrót do góry Go down
https://untildeath.forumpl.net
 
Mechanika - wip
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Until Death PBF :: Wprowadzenie :: Przewodnik :: Mechanika-
Skocz do: